Badys Bekannie je hrdým otcem a obhájcem titulu NORNÍk

21.07.2020 06:31

Po měsící, který jsem vždy radši po narození štěňat skromná, už mohu s velkou radostí oznámit, že se náš Badysek-Robocop :-) stal hrdým otcem hnde 8 štěňat, které se narodili v CHS od Třebětínky, patřící mému kamarádovi a vynikajícímu kynologovi a myslivci, Peťovi Svánovskému. 

Jsem moc ráda že prcci prospívají a mají se čile světu a hlavně že byli hned po narození zadání ke skvělým lidem. 

Už se nemůžu dočkat, až se na ně pojedem všichni podívat:-)

 

MSBL Podolie, SK

Tento víkend se mi povedlo poprvé startovat na MSBL a zažít atmosféru mezinárodních zkoušek, kde se potkávají jezevčíci a teriéři dohromady. Ještě z jara bych měla velké ambice, ale jak tomu osud a opatření proti Covid-19 chtěli, od jara uteklo několi měsíců a Badys nebyl opravdu zcela ve své kondici. I tak však předvedl neskutečný boj a ukázal, že v něm žije srdíčko lovce. Titul nám unikl dá se říci o chloupek, ale to nevadí, i tak jsem na něj hrdá a spokojená s tím, co předvedl. Obhájil zde již v loni nabitý titul NORNÍK a vylepšil si svůj zápis z tohoto typu zkoušek také o pojmenování "vyhaněč", na které jsem náležitě pyšná!