ZV Vanovice - 4.5.2019

13.05.2019 14:19

Tak jsme to nakonec s Badyskem přeci jen zkusili a ono to vyšlo. 

Ačkoliv jsme nemohli stále díky "autohavárii" v lednu zdaleka cvičit tak, jak by se hodilo zejména kvůli poslušnosti, odhodlali jsme se jít na zkoušky vloh, pořádané domovským OMSem Blansko.Týden před zkouškami jsme absolvovali jarní svod, kde mi kamarád a rozhodčí z výkonu v jedné osobě, Venca Kučera, dodal kuráže v podobě oznámení, že tam bude posuzovat... a že neměl ještě příležitost mě ze zkoušky vyhodit, tak mu přeci tu radost neodepřu;-)

Když jsme v sobotu 4.5.2019 ráno dojeli do Vanovic, v jejichž okolí se zkouška konala, byla jsem mile překvapena přítomností hned několika kamarádů, mimo jiné i Peti Sv., který zde doprovázel svůj odchov, také dlouhosrstého jezevčíka barvy černopálené:-)

Jak už to tak u mě bývá zvykem, vylosovala jsem si pořadí na konci startovního pole a jediné, co mě mohlo utěšovat byl fakt, že poslední za mnou byl kamarád Vlastík B., který se na poslední chvíli rozhodl vést psa svého syna Ondry. Upřímně řečeno, na ZV jsem se přihlásila vzhledem k fyzickému stavu Badyska hlavně pro získání známky z hlasitosti, potřebné pro uchovnění. Zbylé disciplíny jsem se modlila, abychom hlavně s ohledem na velký temperament psa a jeho nedokonalou poslušnost, nějak prošli:-))) 

A povedlo se a mohu říci, že jsem vděčná za podporu všech co tam byli a hlavně Badyskovi za to, jaký je to charakter... On ani sám neví, jak moc mi pomohl touto úspěšně absolvovanou zkouškou se znova nadechnout... vynořit se z pod hladiny smutku a neustále se vracejících otázek "proč já a moji psi..", které mě tíží už od osudného 11.1. a zpečetěné pochováním moji milující Annie... Věřím, že na nás společně s Bradleym, bráškou od Badýska, celý den dohlíželi tam za duhovým mostem a byli na něj náležitě pyšní (na mě už zase tak moc ne...)