Badys Bekannie - je na bedně v pracovním poháru KCHJ 2019

26.05.2020 22:26

Původně jsem čekala s tímto oznámením na spádovou schůzi KCHJ, kde bychom měli toto ocenění převzít. Jelikož však vyšší moc chtěla jinak a naše schůe se přesunula až na srpen, dovolím si zde sdílet svou radost. 

Čekala jsem, že bychom se přeci jen díky titulu NORNÍK ze slovenského norování, ale zejména díky splnění kompletní škály povrchových zkoušek, které dle mne jsou apriory pro jezevčíka (tedy neobsahují aport), mohli konečně s Robocopem umístit na bedně. Do poslední chvíle jsem ale jen doufala, jelikož jsem nebyla na žádné klubové zkoušce a hodně dlouhánů se jich účastnilo. Navíc já nejsem a asi nikdy nebudu ten typ člověka, co by nacvičoval se psem šoulačky a podobné řekněme šaškárny jen pro to, aby pes vyhrával soutěže (promiňte je to můj názor za kterým si stojím a nevidím zde moc spojitost s praxí). O to větší radost jsem měla, když mi ještě asi ten samý večer, kdy byly výsledky zveřejněny, píše na WhatsApp nejlepší kamarádka Verunka...

"Veliká gratulace k umístění Kačenko" ....a jelikož sedím zrovna na kazatelně a čekám na lišáka, co mě už dvakrát ten týden s výsměchem obešel...ptám se "Ale já nevím k čemu?"... Následuje sken výsledků a já nevěřím svým očím... 

Jsem tak neskutečně hrdá - hrdá na toho sešroubovanýho neúnavnýho pitomečka s překypující loveckou vášní, kteoru prokazuje všude, kde se spolu objevíme a to i přesto, že přežil vlastní smrt. Je nepochybné, že ten pes má takovou silnou vůli žít a žít svůj život naplno, jakou mu můžeme závidět. Zároveň jsem v ten okamžik se slzou v očích pohlédla do jasného nebe plné hvězd a jen doufala, že jedna z nich je naše Annie, která mi tak úžasného psa dala...No a tak trochu jsem hrdá i na sebe. že jsem to s ním při jeho 20km výpravách za zvěří v pubertě nevzdala a vytrvala:-):-):-)