Naháňka Přibyslavice = příjemné setkání "jezevčíků"

29.11.2015 17:58

Naháňka u mých přátel Moučkovic se nakonec nekonala, jelikož déšť trvající již někdy od noci naznačoval "neschúdné" podmínky... tedy pro ty, cos i nelibují v prodírání se těžkým terénem (i za sucha) v totálně promočených hadrech;-) samozřejmě mluvím o nás "hrdinných" v tlaku...

Je pravda, že když mi Rosťa volala, kde jsem a zrušení naháňky, vůbec mi to nevadilo, zvláště potom, co hovor končil větou:

"tak dojeďte se Zdenkou rovnou k nám na mlýn a posedíme"

Měla jsem totiž samozřejmě sraz opět se Zdenkou, která se stala co se týká mé "myslivecké-jezevčíkářské" části života nepostradatelnou osobou. (Stejně tak jako kamarádkou:-)

Když jsme dojeli na mlýn ve složení: Zdenka a Jara, Brenda, Dorian, Dron (doufám že jména psích kluků píšu správně..) a z mého auta má maličkost a obě holčičky Bek a Annie. U vrat nás uvítal pro mě neznámý Petr s mladým Bobíkem - trpasličí drsňák po Moučkovic Bobovi (Too Big To Fail Vitoraz). Jaké bylo mé překvapení během dne, když jsem se dozvěděla, že se jedná vlastně o mého kolegu z Povodí Moravy, s.p., hrázného z VD Brno.

Pohoda panovala nejen díky vynikající sestavě, kterou kromě již citovaných a pánů domu Rosti a Alenky Moučkovic tvořil můj oblíbený ze "tří mušketýrů" Radek Lovas a poté dorazila také Pavlína, která chudák jako jediná musela také chvilinku "pracovat"...ale výsledek jejího trimování byl opět vynikající:-)

Posezení doprovázené obžerstvím (jak jinak) probíhalo až do poledních hodin, kdy jsme se zvedli Radek (přeci jen cesta do Mordoru daleká;-)) a pak já po sms od muže, že už pro změnu z Mordoru od tchýně valí domů...

Pohoda veliká a jelikož nelze vybrat jen nějaké fotky(za které děkuji Pavlíně a Alence), sem přidávám jen jednu společnou(kde já opět jako vždy "spím") a zbytek po dlouhé době udělá novou fotogalerii...