Badys Bekannie - chovný pes

26.11.2019 12:09

Je to až neuvěřitelné, že se nám povedlo s Badýskem vybojovat nejen chovnost, ale také během 10 měsíců od jeho operace, kterou musel absolvovat po střetu s autem, pro mne nejdůležitější zkoušky upotřebitelnosti jezevčíka. Jediné co nám chybí jsou zkoušky, které v sobě mají aporty - tam mám mezery zejména já a popravdě se ani nedomnívám, že je to pro plemeno jezevčík to, co by měl apriory v praxi dělat.

Jsem na svého Robocopa hrdá tak moc, jak jen může vůdce loveckého psa být... všechny "mouchy", které nás hodilz u dvou zkoušek do druhé ceny jsou chybou mne jako vůdce! 

Pevně věřím, že se brzo najde nějaká nevěsta a Badýsek tak bude moci předat geny, které v sobě nese také ze strany svého německého otce.

Jen ve zkratce shrnu to, co se událo od letních prázdnin - Badys absolvoval ještě v první ceně ZVVZ, BZH 

a mne jako vůdce dovedl k úspěšnému absolvování Zkoušek honičů na Memoriálu M. Doubka:-)