Badys Bekannie - první krytí máme za sebou

26.05.2020 21:58

Náš velmi dobrý kamarád a zároveň majitel chovné feny Xeny od Smolenské přehrady splnil to, co mi sliboval všude na zkouškách, kde měl tu čest vidět pracovat mého Badyse... Dorazil 23.4.2020 krýt k nám domů. Jelikož jsem doteď měla doma samé fenky a celý proces krytí vnímala jako něco, o co se má starat majitel psa, byla jsem dost nervózní. Nevěděla jsem, zda a jak a co:-):-):-) 

Naštěstí náš Robocop i přes hendikep v podobě sešroubované kyčle, se hned jal plnit povinnosti správného "chlapa"...ačkoli mě to přišlo nekonečné, sám Peťa mi říkal, že na poprvé se k tomu chlapec postavil "čelem" a když si příště odpustí ty předehry a šeptání do ouška, bude to hned (a jeho s lova potvrdilo překrytí ob den).
Těšíme se tedy, že snad na svět příjdou další lovečtí blázni, jelikož jestliže se spojí lovecká vášeň jak Xeny, tak Badyse, mělo by se jejich potomkům místo čipu rovnou instalovat GPS zařízení:-) Kamarád nechodí na ultrazvuky, ale dle apetitu feny a poněkud větších rozměrů jejího bříška, než je běžné, měl snad Badýsek "nabito ostrýma".