Beky oslavila 3.roky

27.08.2014 08:26

Jako další událost, která se udála v měsíci srpnu, byla oslava Bekynčiných narozenin. Ti co se dívají na mé stránky pravidelně, si prostě musí zvyknout, že zde budu Beky pouze a jen chválit (až na malé výjimky;-)). Bekynka je moje zlatíčko! Ne, že bych Any nemilovala stejně jako Bek a zbytek rodiny, ale myslím, že každý dlouholetý majitel nějakého psa mi dá za pravdu, že se v jeho životě objevil vždy jeden výjimečný ... u mě je to Beky!

 

No ale teď již konec srdceryvným výlevům a něco konkrétnějšího;-) Beky oslavila dne 18.8.2014 své 3.narozeniny a já si pro ni kromě klasického dortu nachystala i hodnotný dárek pro pravého loveckého psa! Jelikož však nechci rozdmýchávat mezi svýma holčičkama rozpory dříve než je nutné (už tak to čekám vzhledem k věku Any každou chvíli), dostala dárek vlastně i Any.

 

Holkám jsme nechali udělat ručně šité frajerské obojky s vyrytým jménem a jejich podobiznou. Když říkám podobiznou, myslím to doslova. Paní (nebo slečna) Lucie vyrobila skutečně něco nádherného - lidé nešikovný jako já tohle prostě nechápou;-) Na obojcích kromě jména je jasné, který je který i díky jasné specifikaci barvy srsti (červená nebo červená s příměsí černé). Kdyby někdo chtěl, není problém poslat na paní kontakt. Přidávám nějaké foto, zbytek v galerii...