Výsledky pracovního poháru KCHJ

04.02.2015 07:22

Taaak, jsem to letos zkusila poprvé a i přes můj pocit, že to bude spíše ostuda, posílat výsledky Bekynky do pracovního poháru Klubu chovatelů jezevčíků ze tří zkoušek, ale ješitnost a pýcha paničky nakonec vyhrála a zejména získaný titul norník na Slovensku mě přesvědčil:-)

Výsledek mě mile překvapil. Samozřejmě, že se nemohu rovnat zkušeným harcovníkům jako je Radek Halada s jeho umazlenou Elsinkou (hle a jak přesto umí makat), ale 6. místo mezi dlouhány a 14.místo celkově mezi všechny rázy není určitě k zahození. Zvlášť když jsme tohoto výsledku dosáhly jen po absolvování "běžných" loveckých zkoušek (LZ a BZH) a jednoho kontaktu na Slovensku, tedy myšleno bez účasti na nějaké vícedenní nebo Klubové akci!

Uvidíme, co se nám povede letos, jestli dostanu jako vůdce odvahu jet na nějakou Klubovku atp., ale vidím to spíše na záběr směrem k uchovnění mého mladšiho zlatíčka, které začíná její pracovní kariéra a správný start do ní, bude pro mě prioritou!